strategia contentowa

Strategia contentowa jest niezbędną bazą do dalszych działań marketingowych. Jeśli planujesz wejść na rynek w Poznaniu, Łodzi lub Bydgoszczy, mogę przygotować dla Ciebie strategię content marketingu. To szczegółowy i dopasowany do Twojej marki plan działań, który pomoże Ci nawiązać kontakt z klientem, wyróżnić się na tle konkurencji i zacząć sprzedawać niezależnie od tego, w jakiej branży działasz.

Strategia content marketing — dlaczego jej potrzebujesz?

Strategia content marketingowa to długofalowy plan działań, który wymaga systematycznej pracy. Jego wyników nie widać od razu, ale kiedy już się pojawią, okazuje się, że warto było czekać. Postępowanie według tego planu przynosi trwałe efekty, które pracują dla Ciebie jeszcze długi czas. Budujesz swoją markę, zdobywasz lojalnych klientów i regularne konwersje.

Strategia contentowa Poznań — jak działam?

Moim celem jest stworzyć dla Twojej marki silną strategię contentową, która pozwoli Ci zdobyć klientów na terenie województwa wielkopolskiego, Bydgoszczy czy Łodzi. Żeby nie marnować Twoich środków na działania, które wyglądają dobrze, ale nie przynoszą efektów, przeprowadzę szereg analiz:

  • analizę wewnętrzną Twojej marki, ze wskazaniem jej wyróżników i błędów w dotychczasowej komunikacji,
  • analizę konkurencji i jej stylu komunikacji,
  • zbadam personę zakupową, czyli Twojego idealnego klienta,
  • ustalę główne filary Twojej nowej komunikacji,
  • dobiorę rodzaje treści i kanały, którymi będziesz komunikował się z odbiorcami.

Pełna strategia contentowa nie może się obejść również bez harmonogramu działania. Stworzę dla Ciebie kalendarz contentowy, który podpowie Ci co, jak, gdzie i kiedy publikować, aby osiągnąć najlepszy efekt.

Rozwiń swoją markę z Mavaw

Stworzona specjalnie dla Ciebie content marketing strategia pozwoli Ci od początku działać w przemyślany sposób i zyskać kontrolę nad rozwojem swojej firmy. Potrzebujesz wsparcia w innych działaniach? Pełna oferta Mavaw to:

Odezwij się do mnie i zacznijmy wspólnie pracować na Twój sukces.

Po co Ci strategia?

Chaos komunikacyjny

Spójna komunikacja, która trafia do Twojej grupy docelowej

Brak kierunku działań

Uporządkowany i logiczny plan działania

Brak efektów

Wyróżniki, które pozwolą na dotarcie do nowych klientów

Przepalanie budżetów

Wiedza, w co warto zainwestować - co się najbardziej opłaca

Porozmawiajmy o Twoim biznesie.