obsługa facebooka

Chcesz dobrze zaprezentować się w social mediach? Dopasowana do Twojej branży strategia na Facebooku pomoże Ci trafić do odpowiednich odbiorców. Umówmy się na spotkanie i porozmawiajmy. Opowiesz mi o swoim biznesie, a ja stworzę dla Ciebie profesjonalną strategię obecności na Facebooku. Dzięki temu osiągniesz swoje cele dużo szybciej.

Strategia na Facebooku — jak ją tworzę?

Obecność na Facebooku dla samej obecności to trochę za mało. Jeśli nie towarzyszą Ci przy tym żadne konkretne cele, można powiedzieć, że tracisz czas i zasoby. Dlatego prowadzenie Facebooka należy zacząć z „dlaczego?” w głowie. Budując strategię marketingową, szukam odpowiedzi na to pytanie i określam konkretne cele, które będziemy wspólnie starać się osiągnąć. Takim celem może być:

  • budowanie świadomości marki — zwłaszcza gdy dopiero zaczynasz,
  • kreowanie określonego wizerunku marki — gdy chcesz go zmienić lub uzupełnić o nowe wartości,
  • wzrost sprzedaży, liczby zamówień,
  • stworzenie lojalnej bazy odbiorców,
  • wzrost ruchu na Twojej stronie.

Prowadzenie Facebooka nie może się obyć również bez określenia grupy docelowej. Ci, do których trafiasz obecnie, wcale nie muszą być Twoimi najlepszymi klientami. Przeanalizuję Twój biznes i znajdę odbiorców, z którymi warto nawiązać kontakt. A następnie stworzę zalecenia, jakie treści publikować, aby ich zainteresować.

Prowadzenie Facebooka firmowego to dużo więcej niż publikowanie reklam i treści promocyjnych. To przede wszystkim sztuka łączenia i dobrej komunikacji. Pokażę Ci, jak to robić, żebyś już więcej nie zastanawiał/a się: co by tu dzisiaj opublikować. Z przygotowaną przeze mnie strategią prowadzenia Facebooka podbijesz rynek Poznania, Bydgoszczy, Łodzi lub innych miast i zdobędziesz lojalnych klientów, którzy zostaną z Tobą na dłużej.

Mavaw — kompleksowe wsparcie dla Twojego biznesu online

Szukasz pomocy w innych działaniach? Oprócz strategii na Facebooku dla marek z Wielkopolski oferuję:

Odezwij się do mnie telefonicznie albo spotkajmy się online. Przekonasz się, jak duży potencjał ma Twoja firma.

Po co Ci strategia?

Chaos komunikacyjny

Spójna komunikacja, która trafia do Twojej grupy docelowej

Brak kierunku działań

Uporządkowany i logiczny plan działania

Brak efektów

Wyróżniki, które pozwolą na dotarcie do nowych klientów

Przepalanie budżetów

Wiedza, w co warto zainwestować - co się najbardziej opłaca

Porozmawiajmy o Twoim biznesie.